Sunday, December 6, 2015

6th Dec. Ski スキーだぞ

Ski
12月6日 スキーだぞ

 
In the morning, I made 2 YAMANEKO dolls and then
  朝、山ネコを2体作って、


 
moved to my ski field Fujimi Panorama.
  富士見パノラマへ移動しました。


 
Though it was cloudy today, I could see the Mt. Fuji clearly.
 曇っていましたが、富士山はきれいに見えました。


 
This place, Fujimi, is very close to the mountain.
 富士見は富士山にとても近いのです。


 
I skied for the first time this season.
  今シーズン初スキーでした。

 
 
Thanks to mogul skiers, I enjoyed bumpy slope at the beginning of this season.
  モーグラーさんたちのお陰で、最初からコブを楽しめました。溝コブでめっちゃスピードでますけど・・・


 
Around 3 PM, I left there and
  3時頃、スキーをやめて


 
went shopping around Suwa city. My disease, skiholic, started.
  諏訪市で買い物をしました。スキー中毒が始まりました・・・


 
every time I visit Suwa city, I buy the INCA KOLA. I may be addicted to INCA KOLA as well.
 諏訪に行くたびにインカコーラを買います。インカコーラ中毒かも知れません・・・。

No comments:

Post a Comment