Sunday, January 10, 2016

10th Jan. Air Compressor Syringe 空気圧洗浄機だぞ

Air Compressor Syringe
1月10日 空気圧洗浄機だぞ


The temperature was minus 6 degrees in the morning.
  今朝はマイナス6度でした。


I went to Fujimi Panorama Ski Field with 4 colleagues.
  4名の先生達と富士見パノラマに行きました。



     
Although the ski field was so crowded today,
  今日はとても混んでいましたが、


We had a wonderful time.
  楽しい時間でした。


I bought this special equipment, Air Compressor Syringe. Compared with another High Pressure Syringe with electricity, I can use it anywhere I want because it doesn’t need a power supply and water supply. I mainly use it for washing the bottom of car not to get rusty by calcium chloride they use it to melt snow.
 すごいものを手に入れました。空気圧洗浄機です。電源の高圧洗浄機に比べて、電源や水道からの供給が無いのでどこでも使えます。主に融雪剤でまかれる塩カルで錆びないように車の下を洗うのに使います。

No comments:

Post a Comment