Sunday, January 24, 2016

24th Jan. Examiner 検定員だぞ

Examiner
1月24日 検定員だぞ

 
2 years have passed since I bought CX-5.
  車を買って2年が経過しました。


I took superhighway to Omi village.
  麻績村まで高速に乗りました。


Although I visited here in summer, it was my first time to come here in winter.
  夏場に来たことはありますが、冬に来るのは初めてです。


I also came to the ski field, Hijiri-Kogen, for the first time. There is only 1 chair lift line and it may be the smallest ski field in Japan.
 聖高原スキー場に来るのも初めてです。リフトが一本しかなく、日本で一番小さいスキー場かも知れません。


I came here to take charge of an examiner.
  検定員をしにやってきたのでした。




This is the Lake Hijiri.
  聖湖です。


Omi village has railway station, superhighway and ski field.
  麻績村には電車の駅、高速道路、スキー場があります。


On the way back, I bought cookies for Tamami and parents.
  帰りにTamamiさんと両親にクッキーを買いました。

No comments:

Post a Comment