Monday, January 25, 2016

25th Jan. Revival 復活だぞ

Revival
1月25日 復活だぞ

 
The temperature was minus 13 degrees in the morning.
  朝はマイナス13度でした。


 

We jogged on the icy road.
 凍った道路の上を走りました。


We are practicing a mat exercise.
  マット運動をしております。

 

On the way back, I saw these illuminations.
  帰りにイルミネーションをみました。



 

I came back home earlier because the battery of Tamami’s car was dead maybe because it was very cold today.
  たぶん今日はとても寒かったせいで、Tamamiさんの車のバッテリーが上がったので、早く帰ってきました。



Then I revived it.
  復活させました。



Since my T-Point will be expired tomorrow, I donated the point to the organization which is working for abandoned cats and dogs.
  Tポイントカードのポイントが明日期限切れになるようなので、捨て犬捨て猫を救う協会へ寄付しました。

No comments:

Post a Comment