Saturday, January 2, 2016

2nd Jan. I forgot to tear off  めくり忘れたぞ

I forgot to tear off
1月2日 めくり忘れたぞ


 
My ski field Fujimi Panorama fully opened.
  富士見パノラマが完全にオープンしました。


 
This is the most steepest course.
  一番急な所です。写真では分かりにくいですが、結構な壁です。


 
I enjoyed ski and
  スキーと


 
telemark ski, free heel ski.
  テレマークスキーを楽しみました。


 
I didn’t take chair lifts but took 2 miles-distance-gondola 12 times. I was tired.
  リフトに一度も乗りませんでした。3kmのゴンドラを12本。疲れました。

 
 
I skied until the gondola finished working.
  ゴンドラが終わるまで滑り続けました。



 My car was bombed by maybe bird.
  たぶん鳥に爆撃されました・・・。


 
When I was drinking the INCA KOLA, I found that I forgot to tear off this daily pad calendar. Oh…I didn’t turn off it since 24 May, 2015. I won’t use it anymore.
  インカ・コーラを飲んでいる時、日めくりカレンダーを破いていないことに気が付きました。2015年の5月24日からめくっていませんでした。もう二度とこのタイプのカレンダーは使わないでしょう・・・。

No comments:

Post a Comment