Thursday, January 7, 2016

7th Jan. Preparation 準備だぞ

Preparation
1月7日 準備だぞ


I went to school to prepare for an the opening ceremony.
  始業式準備の為に学校へ行きました。


I drew YAMANEKO picture and left message.
  山ネコの絵を描き、メッセージを残しました。



We ate New Year’s food.
  正月料理を食べました。



 
 


I visited Ina Ski Resort and took a look for the ski class on 22nd Jan.
  伊那スキーリゾートへ1月22日のスキー教室の下見へ行きました。


Compared with usual season, we don’t have enough snow anywhere in Nagano.
  例年に比べて、長野県内どこでも雪不足です・・・。


I saw an acupuncturist. I recovered from my lower back pain.
  鍼治療を受けました。腰痛が良くなりました。


I made one YAMANEKO doll and
  夜、1体の山ネコと


collars and bells at night.
  首輪・鈴を作りました。

No comments:

Post a Comment