Saturday, January 9, 2016

9th Jan. Basketball バスケットボールだぞ

Basketball
1月9日 バスケットボールだぞ


 
I made one YAMANEKO doll in the morning.
  朝、山ネコを1体を作りました。


I played basketball with my colleagues.
  同僚の先生達とバスケットボールをしました。


We did 3 games and won 3 times.
  3試合やって3勝でした。


 
I visited this Chinese noodles restaurant after a long time away.
  久しぶりにこのラーメン屋へ行きました。

 
and ate this Chinese noodles, of course garlic noodles.
  このラーメンを食べました。もちろんニンニクラーメンです。



I made one YAMANEKO again and
  山ネコ1体を再び作りました。


made collars and bells a lot.
  たくさん首輪と鈴を作りました。

No comments:

Post a Comment