Thursday, February 11, 2016

11th Feb. Nomugi Touge Ski Field 野麦峠スキー場だぞ

Nomugi Touge Ski Field
2月11日 野麦峠スキー場だぞ




After I visited the local festival, called Daruma Matsuri,
  だるま市を見た後、


 
I went skiing to Nomugi touge ski field with my colleague Mr. Hiroaki.
  Hiroaki先生と、野麦峠へスキーに行きました。


 
12 years have passed since last time I visited here.
  前回ここへ来た時から12年が過ぎていました。懐かしい・・・。

Hiroaki took me movies and I checked my ski form.
  Hiroaki先生が動画を撮ってくれ、フォームの確認を行いました。

We can see these beautiful mountains, Mt. Ontake and
  きれいな山が見られます。御岳と

  

Mt. Norikura.
  乗鞍です。



We practiced a lot.
  いっぱい練習しました。
I ate curry noodles at night.
  夜はカレーうどんを食べました。

No comments:

Post a Comment