Saturday, February 13, 2016

13th Feb. Asama 2000 アサマ2000だぞ

Asama 2000
2月13日 アサマ2000だぞ
 
 
The temperature was 7 degrees at 6 AM.
  6時の気温が7度でした。

 

I moved to Komoro city.
  小諸市に移動しました。
 
 
 
 
At Asama 2000 Park Ski Field,
  アサマ2000スキー場で

 
 

I took a lesson for the final exam.
  最終試験の講習を受けました。



 
Maye 5 years have passed since last time I came here.
  たぶんアサマ2000に来たのは5年ぶりです。

 
 
It was foggy all day long today and…
  一日中霧でした。そして、

 

It will be raining tomorrow.
  明日は雨になるでしょう。

 

 
Anyway, I adapt myself to the exam tomorrow.
  とにかく明日の試験の為に調整しました。

 

This is my accommodation tonight.
  今晩の宿です。

 

There is a Japanese restaurant next door.
  となりに食堂があります。

 

I went to bed earlier than usual.
  いつもより早く寝ました。

No comments:

Post a Comment