Sunday, February 14, 2016

14th Feb. Cancellation 中止だぞ

Cancellation
2月14日 中止だぞ

 

It was raining heavily in the morning.
  朝、豪雨でした・・・。

 

I left my accommodation around 7:40 and then
  7:40頃に宿を出て、


 
 
 

  
arrived at Asama Park Ski Field at 8:20.
 アサマ2000スキー場に8:20に着きました。

 

Due to the heavy rain, the exam I was supposed to take was cancelled. Oh man!
  激しい雨のせいで、受けようと思っていた検定が中止になりました。あっちゃ~

 

After 30 minutes I went down from 2000 meters (6000 feet) high.
  30分後に、2000mから下りました。

 

On the way back, I visited the place famous for that very famous sumo wrestler Raiden was from.
  帰りにこの場所を訪れました。東御市は史上最強と言われる相撲取りの雷電の出身地として有名です。

 


To get to Okaya city, I cross the Wada-Touge mountain pass.
  岡谷市に行くのに、和田峠を通りました。

 


My car is very good at going on a mountain road.
  愛車は山道が大の得意です。

 


In the afternoon, we ate French fry at our favorite restaurant in Matsumoto.
  午後、松本のお気に入りの店でポテトを食べました。

No comments:

Post a Comment