Monday, February 1, 2016

1st Feb. Old Type 旧式だぞ

Old Type
2月1日 旧式だぞ



 

I jogged in the snow.

  雪の中走りました。



 

We are learning about a unit of weight, length, area, volume and so on.

  重さ、長さ、面積、体積などの単位を勉強しております。



 

I taught a jumping rope to the 3rd grade students and 6th grade.

  3年生と6年生になわとびを教えました。



 

Our old type heater was broken yet an engineer fixed it right away.

  旧式ストーブが壊れましたが、公務技師がすぐに直してくれました。よかったです。

 

I made one YAMANEKO doll at night.

  夜、山ネコ1体を作りました。


No comments:

Post a Comment