Sunday, February 28, 2016

28th Feb. Shopping 買い物だぞ

Shopping
2月28日 買い物だぞ



 

I made two YAMANEKO dolls in the morning, and then

  朝、2体の山ネコを作って、



 

I filled up the others bottoms with clay.

  他の山ネコの底を粘土で埋めました。



 

I walked to my favorite Chinese noodles restaurant and

  お気に入りのラーメン屋へ歩いて行き、


  

ordered this menu as usual.

  いつも通りのメニューを注文しました。



 

I moved to Shiojiri and enjoyed shopping with Tamami.

  塩尻へ移動しTamamiさんと買い物を楽しみました。



 

I visited Osakada Park,

  小坂田公園に行き、



 

and some places around Shiojiri.

  塩尻周辺のいくつかの場所を廻りました。



 

On the way, the mileage of CX-5 reached 25,000 km (15,000 miles).

  途中、CX-5の走行距離が25000kmになりました。



 

Finally we bought sweets here then

  最後にここでスイーツを買い、



 

ate them with Tamami’s parents.

  両親と食べました。

No comments:

Post a Comment