Thursday, February 4, 2016

4th Feb. The Last Students' Council Meeting 最終児童会だぞ

The Last Students' Council Meeting
2月4日 最終児童会だぞ


 
I jogged in the morning as usual.
  朝、いつも通り走りました。


 
I voted on the election of teachers’ association.
  教職員組合の投票をしました。


 
We’ve started practicing songs for a graduation ceremony.
  卒業式の為に歌の練習を始めました。


 
We can see these beautiful mountain range from my classroom.
  教室からきれいな山脈が見えます。


 
We had the last students’ council meeting that the 6th grade students lead. We are going to hand over our job from now.
  6年生が引っ張る児童会が最後でした。今から仕事を引き継いでいきます。


 
I waxed skies at home.
  家でスキーにワックスをかけました。


 
Though I really like Dr. Pepper, this is my first time to drink its cherry flavor.
  ドクターペッパーは好きですが、そのチェリー味を飲んだのは初めてでした。

No comments:

Post a Comment