Sunday, February 7, 2016

7th Feb. All Day 一日中だぞ

All Day
2月7日 一日中だぞ


It was very fine today.
  とても良い天気でした。


I practiced ski all day long, from 8:30 to 16:30. I took the gondola 12 times and took chair lifts 3 times. I covered a distance of 50 miles.
  一日中スキーの練習をしておりました。8時半から4時半までゴンドラ12本、リフト3本乗りました。80km移動したことになります。


I got good feelings of short turn, long turn and bumpy slope.
  ショート、ロング、コブで良い感覚を得ました。


Tamami and her mother gave me and father chocolates. Thank you!
  Tamamiさんと母が、自分と父にチョコレートをくれました。ありがとうございます。

No comments:

Post a Comment