Friday, March 11, 2016

11th Mar. Gratitude 2 感謝だぞ2

Gratitude 2
3月11日 感謝だぞ2


 
It snowed a little last night.
  昨夜少し雪が降りました。


 
We did the last greeting campaign in the morning.
  朝は最後のあいさつ運動をしました。


 
We made some dishes for the party.
  いくつか料理を作り、


 
I taught how to cook my special Mabo-tofu.
  特製麻婆豆腐の作り方を教えました。


 
Today’s party was for our local lecturers.
  今日の会は地域の指導者の方々へ向けてでした。


 
Thank you for your kindness.
  今までありがとうございました。


 
We received this flower from one of lecturers.
  花をいただきました。

No comments:

Post a Comment