Monday, March 14, 2016

14th Mar. Farewell party for the 6th grade 6年生を送る会だぞ

Farewell party for the 6th grade
3月14日 6年生を送る会だぞ


It was snowing in the morning.
  朝、雪が降っていました。


The 5th grade students ran the farewell party for us.
  5年生主催で、6年生を送る会が開かれました。
  





Each grade students expressed their gratitude for the 6th grades.
  それぞれの学年が、6年生へ感謝の気持ちを表しました。



Thank you very much for your kindness.
  ありがとうございました~。


It was marvelous party.
  素晴らしい会でした。

No comments:

Post a Comment