Tuesday, March 15, 2016

15th Mar. Snow Shoveling 雪かきだぞ

Snow Shoveling
3月15日 雪かきだぞ


We had snow a little and shoveled it immediately.
  少し雪が降って、すぐに雪かきしました。

I jogged on the snowy road.
  雪道をジョギングしました。




We had the last classroom recreation.
  最後の学級レクでした。


We had the whole school singing practice for the graduation ceremony.
  卒業式のために全校歌練習を行いました。


It was the last English class. We practiced a self-introduction. Thank you teacher Rizu.
  最後の英語授業でした。自己紹介の練習をしました。リズ先生ありがとうございました。


I have almost finished cleaning my classroom.
  教室の掃除がほぼ終わりました。

No comments:

Post a Comment