Wednesday, March 16, 2016

16th Mar. Service Work, Bingo, YAMANEKO 奉仕作業・ビンゴ・山ネコだぞ

Service Work, Bingo, YAMANEKO
3月16日 奉仕作業・ビンゴ・山ネコだぞ


After jogging,
  ジョギングの後、


We gave our service work for the whole school students and teachers.
  全校の為に奉仕作業を行いました。




We tidied up school equipment and cleaned school especially.
  特に用具の整理整とんと掃除をしました。




 
 After a practice of the graduation ceremony,
  卒業式練習の後、


We had a bingo game. The students, who completed bingo, can get gifts.
  ビンゴゲームをしました。ビンゴになった人は景品がもらえます。


The gifts were stationaries, posters, some leftovers and so on. We enjoyed it.
  景品は文具、ポスター、残り物などです。楽しみました。



I finished making YAMANEKO dolls for the graduation day.
  卒業の日に向けた十分な山ネコを完成させました。

No comments:

Post a Comment