Thursday, March 17, 2016

17th Mar. Serial Number シリアルナンバーだぞ

Serial Number
3月17日 シリアルナンバーだぞ



I jogged in the morning.
  朝、走りました。



This is the second volunteer service work for school.
  二度目の奉仕活動でした。


 


We checked there are 100 cards correctly.
  百人一首が揃っているか確認しました。



Some cards were missing, then we replaced it from the box which has a lot of odd cards
  いくつか足りないものがあったので、半端ばかりの箱から補充しました。




We broke this castle made by corrugated cardboard.
  段ボールでできた城をつぶしました。




We used the castle many times since we were 4th grade.
  4年生の頃から何度もこの城を使いました。




We tidied the storehouse of a gymnasium.
  体育倉庫を片付けました。



They did very well. Thank you!
 とてもよくできました。



We cannot see this scenery from the classroom after we graduate.
  卒業後は、教室からこの景色が見られません。




I finished accounts report completely.
  会計報告が完全に終わりました。




At night, I wrote serial numbers on the bottoms of YAMANEKO dolls.
  夜、山ネコの底にシリアルナンバーを書きました。

No comments:

Post a Comment