Friday, March 18, 2016

18th Mar. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
3月18日 終業式だぞ


After I renewed water in a vase,
  花瓶の水を替えた後、


I went for the final jog. Since I couldn’t achieve 1,000 rounds, I will jog during spring vacation. I have 28 rounds left.
  最後のジョギングに行きました。1000周を達成できなかったので、春休みに走ります。あと28周です。



We had a closing ceremony.
  終業式でした。



   Following that, we planted a cherry tree as a memento of our grduation.
  その後卒業記念として、桜の木を植えました。




We had the final practice.
  最終練習をしました。


We are having a graduation ceremony tomorrow.
  明日卒業式です。


At night, I set up YAMANEKO dolls into their music box.
  夜、オルゴールの中に山ネコをセットしました。

I give No.448 to 469 YAMANEKO dolls to my students.
山ネコNo.448から469までを子どもたちにあげます。

No comments:

Post a Comment