Saturday, March 19, 2016

19th Mar. Graduation Ceremony 卒業式だぞ

Graduation Ceremony
3月19日 卒業式だぞ


We had our graduation ceremony today.
 今日は卒業式でした。


At last they graduated…time flies.
  ついに卒業となりました。時間が経つのは速いものです。


Since I was so busy that I couldn’t take a lot of pictures.
  とても忙しかったので、たくさん写真は撮れませんでしたが、





Anyway, they finished primary school admirably.
  とにかく立派に巣立っていきました。



Thank you for your trouble for 6 years, and thank you very much for studying and playing together with me for 3 years.
  6年間よくがんばりました。そして3年間一緒に勉学に励みました。ありがとう。

No comments:

Post a Comment