Sunday, March 20, 2016

20th Mar. My Families 家族だぞ

My Families
3月20日 家族だぞ


I threw a lot of junks for moving.
  引越の為、たくさんのガラクタを処分しました。


My family in Osaka visited me to help my moving.
  大阪の家族が引越手伝いで訪ねてきました。 




  First we had lunch and went sightseeing to Kantenpapa Garden, that is one of famous place in Ina city.
  初めは、伊那で有名な場所の一つ、かんてんぱぱガーデンに行きました。



Around 5:30, we had dinner at this restaurant and meet Tamami’s family.
  5時半頃、焼肉番長でTamamiさん家族と食事をしました。


We had a very good time.
  楽しい時間でした。



After that, we packed a lot of things in corrugated cardboard. 
  帰ってから、段ボールにたくさんの荷物を梱包しました。

No comments:

Post a Comment