Monday, March 21, 2016

21st Mar. Advertisement 宣伝だぞ


Advertisement
3月21日 宣伝だぞ


We packed up my things in the morning.
  朝、荷物をまとめました。


Although I have a lot of things, there were many closet in my house.
  たくさん物がありますが、我が家にはたくさんの収納庫がありました。



Since there are less closet in our new house, we have to reduce our things.
  新しい家は収納庫が少なくなるので、荷物を減らさなければなりません。



 


I went sightseeing around my house with my sister Akiko
  金持ち力持ちのAkikoさんと家の周りの観光に出かけました。


Here is the most attractive place, the median tectonic line park
  ここが最も魅力的な中央構造線公園です。


We touched the line.
  構造線に触りました。


I came here maybe more than 50 times in 3 years.
  たぶん3年間でここに50回以上来ました。


I’ll finish packing myself. Thank you for helping me.
  後は自分で梱包します。お手伝いありがとうございました。



Around 11 o’clock, they left my house and visited the famous bakery.
  11時頃家を出て、有名なパン屋さんへ行きました。



After we enjoyed sightseeing around the Miwa water-storage dam,
  美和ダムを散策した後、




we visited the most famous sightseeing point, Takato-Joushi-Park. Although cherry blossoms haven’t be in bloom.
  一番有名な高遠城址公園に来ました。桜はまだですけど。


After they saw my school, they left for Osaka at 1 PM.
  学校を見て、1時頃大阪へ帰っていきました。


I participated in the farewell party held by PTA, then
  PTA主催の送別会に参加しました。そこで・・・


I found YAMANEKO, that I gave at the graduation ceremony the day before yesterday. This restaurant KAGURA is owned by my student’s family. Thank you for displaying YAMANEKO.
  一昨日渡した山ネコを見つけました。そう、ここの食堂「華蔵」は、教え子の家族が経営しているのです。伊那に来た時は寄ってください。山ネコもお待ちしております(笑)

No comments:

Post a Comment