Tuesday, March 22, 2016

22nd Mar. Lake Shirakaba 白樺湖だぞ

Lake Shirakaba
3月22日 白樺湖だぞ


I went skiing with my colleagues Hiroaki and Ikumi.
  Hiroaki先生、Ikumi先生とスキーに行きました。 


This ski field, Shirakaba 2 in 1, is beside the lake Shirakaba.
  白樺2in1スキー場は白樺湖の近くにあります。




 

In the afternoon, we moved to the other ski field called Shirakaba Kokusai. We can use the same chair lift ticket. It’s profitable.
  午後は、白樺国際スキー場へ移動しました。同じリフト券が使えて、お得です!


We enjoyed spring snow.
  春雪を楽しみました。



This bell is said to bring happiness. Ikumi rang it eagerly. I hope her wish will be fulfilled.
  幸せを招く鐘らしい。Ikumi先生は一生懸命鳴らしておりました。願いがかないますように!

No comments:

Post a Comment