Friday, March 25, 2016

25th Mar. The last working day 最終出勤日だぞ

The last working day
3月25日 最終出勤日だぞ


I still have a lot of things to pack…
  まだたくさん梱包する物があります・・・。


I will give this desk to my colleague.
  この机を同僚の先生にあげます。



I have to leave my house tomorrow.
  家を明日離れなければなりません。


 
I visited a public office to move a certificate  of residence.
 住民票移動の為、役場へ行きました。


After I bought 20 croissants for teachers,
  20個のクロワッサンを先生達に買っていき、


I gave my microwave for the teachers’ room.
  職員室用に電子レンジを差し上げました。


At last, I achieved 1,000 rounds (375 miles) in 1 year. I jogged for 30 rounds in the last 3 days.
  ついに1,000周を達成しました。朝マラソン1年で600kmです。最後の3日間の始業前で30周走りました。


After I watered the cherry tree,
  桜の木に水をやり、


eat lunch,
  昼食を食べ、



I brought a lot of garbage to the local clean center.
  ごみ処理場へたくさんのごみを運びました。


Tamami was cleaning my house. I appreciate!
  Tamamiさんは我が家の掃除をしてくれておりました。


Following that I, moved to Tamami’s house and picked up her bed, then brought it to Ikumi’s house. Then I moved to my house and picked up my desk and brought it to Masahiro’s house. I drove more than 70 miles today.
  その後、Tamamiさんの家へ行き、ベッドをもってきて、Ikumi先生の家へ運び、我が家へ行き、机をMasahiro先生の家へ運び・・・今日は100km以上運転しました。引越前日に何をやっておるのやら・・・

 

Anyway, I finished everything related to my work at school.
 とにかく学校のことは全て終わりました。
 

No comments:

Post a Comment