Saturday, March 26, 2016

26th Mar. Moving 引越だぞ

Moving
3月26日 引越だぞ

我が家の豪邸映像! こんな家にはもう一生住めないかも。家賃2万円ちょい、最寄り駅まで徒歩たったの4時間! シカ・サル・タヌキ見放題!! 最高のロケーション!!!
[Movie] My luxurious house動画:(192 sec)


I continued packing until 4 AM…
  午前4時まで荷造りをしておりました・・・


I managed to finished it.
  何とか間に合いました。


 
I went to the final the final walk around my house in the morning.
  朝、最後の散歩に出かけました。


 
Around 8:30, 6 teachers came to my house to help me. Thank you so much.
  8:30頃、6人もの先生がお手伝いに来てくれました。感謝です。



 


They cleaned my house and
  掃除をしてくれて、



loaded my things into the truck.
  荷物をトラックに積み込みました。


 
I had a luxurious time here for 3 years. I never forget this house.
  3年間、豪華な家で暮らせたことは忘れないでしょう!


 
I visited 3 houses for greeting and
  3軒にあいさつをして、


 
crossed the red bridge, then
  赤い橋を渡って、


 
moved to Tamami’s house and help them.
  Tamamiさんの家へ行って、手伝いました。



Around 3 o’clock, we arrived at our new house in Shiojiri city
  3時に塩尻の新居に着きました。



We were utterly exhausted.
  ものすごく疲れました・・・。

No comments:

Post a Comment