Monday, March 28, 2016

28th Mar. The First Anniversary 一周年だぞ

The First Anniversary
3月28日 一周年だぞ

Today is the first anniversary of our wedding.
  結婚一周年記念日でした。
が・・・

We continued cleaning house. Oh my goodness…
  家の掃除を続けました。なんてこった~


I’ve come closer to my favorite restaurant.
  お気に入りの食堂に近くなりました。


 

I registered a certificate of residence.
  住民票登録しました。


I brought 5 bags of junks to the clean center in Shiojiri city.
  塩尻市のクリーンセンターに5袋のゴミをもっていきました。


Shiojiri is a city so there are lots of shops and restaurants.
  塩尻は町なので、たくさん店や食堂があります。


I made my special curry and rice becaus
  特製カレーを作りました。


It was the first anniversary of our wedding today.
  今日は結婚一周年記念でしたので。

No comments:

Post a Comment