Thursday, March 3, 2016

3rd Mar. Snow Scene 雪景色だぞ

Snow Scene
3月3日 雪景色だぞ


 
I saw a beautiful snow scene from my classroom.
  教室からきれいな雪景色を見ました。


 
What a nice view.
  良い景色です。


I jogged for 3.8 miles.
  6km程走りました。


 
I taught the rudiments of basketball.
  バスケットボールの初歩をポートボールでやりました。


 
The 3rd grade students were pleased.
  3年生は喜びました。


 
We made sure the events during the spring vacation.
  春休みの行事を確認しました。

No comments:

Post a Comment