Saturday, March 5, 2016

5th Mar. Worship 参拝だぞ

Worship
3月5日 参拝だぞ





 

I washed my car at school.
  学校で車を洗いました。




We haven’t eaten McDonalds since we were in Lima
  ペルーのリマ以来にマクドナルドを食べました。


We visited the place both composed a restaurant and  Western-style cake factory.
  清水菓子店に行きました。


We saw a plenty of dolls of the Girls’ Festival near Tamami’s house.
  Tamamiさんの家の近所でたくさんのひな人形を見ました。


 


These Olympics editions were very cool.
  オリンピックバージョンはいけてました。



Following that we moved to Suwa city and
  その後、諏訪市に行き、

 


went and worship at two Suwa Taisha Shrines.
  諏訪大社に参拝しました。


We ate a lot today.
  今日はたくさん食べました。

No comments:

Post a Comment