Sunday, March 6, 2016

6th Mar. Only taking a walk 散歩だけだぞ

Only taking a walk
3月6日 散歩だけだぞ


Since it was very windy and I had a great many things to do, maybe because it’s the end of a school year,
  (たぶん年度末だから)非常にたくさんやることがあり、ものすごく風が強かったので、


I didn’t go skiing. I made one YAMANEKO doll instead and then
  スキーに行きませんでした。代わりに山ネコを作り、


I went for a walk with Tamami.
  Tamamiさんと散歩に出かけました。




Here is the Kojinyama Park near her house.
  家の近所の荒神山公園です。




We saw her house from its observation deck.
  展望台から家を見ました。




Following that, I continued working.
  その後仕事を続けました。

  


Tamami is improving her cooking skills.
  Tamamiさんは料理の腕をあげております。


I completed a lot of work for the graduation day.
  卒業式に向けたたくさんの仕事を終わらせました。

No comments:

Post a Comment