Saturday, April 16, 2016

16th Apr. Ina, Nagano 伊那・長野だぞ

Ina, Nagano
4月16日 伊那・長野だぞ

 
We visited Ina city
  伊那市に行って、


to have a periodic medical check-up
  定期検診を受けました。


The cherry trees around Ina are in full bloom now.
  今、桜が満開です。


We had lunch at the cutlet restaurant.
  お昼をカツのレストランで食べました。


There are only two branches in Nagano and another one is in Azumino city.
  長野県にはたった2つの支店しかなく、もう一店は安曇野です。


I like this gas station.
  ここのガソリンスタンドがお気に入りです。


His name is Ponta.
  ポン太です!


After that we moved to Ina city around 6 PM.
  その後、6時頃に長野市に移動しました。



I finished the reception for tomorrow marathon competition.
  明日のマラソンの受付を済ませました。



I hope I can reach the goal.
  完走できることを祈ります!


After a long time away, I had dinner at my favorite restaurant, where I often came when I was in Nagano city from 1999 to 2003.
  久しぶりに昔よく来た食堂にきて、夕食を食べました。文佳のチキンカツライス最高!


This is our accommodation near Zenkouji temple.
  善光寺近くの宿です。

No comments:

Post a Comment