Saturday, April 23, 2016

23rd Apr. Luxury 贅沢だぞ

Luxury
4月23日 贅沢だぞ

 

We moved to Ina city and
  伊那へ移動し、


 

had a periodic medical check-up.
  定期検診を受けました。

 

We ate steaks at the Saizeriya restaurant in Matsumoto.
 松本のサイゼリヤでステーキを食べました。

 

Following that
  その後、

 

I moved to Suwa city and
 諏訪市へ移動し

 

went around the lake Suwa as usual.
  いつものように諏訪湖を一周しました。

 

 
After that we ate sushi at the Kappa Sushi restaurant.
  その後、かっぱ寿司で寿司を食べました。

 

 
The Shinkansen, fastest train in Japan, delivers our order. Hahaha~
  新幹線が注文を届けてくれます。

 

We had luxurious lunch and dinner today.
  今日は豪華な昼食・夕食でした。

 

By chance we watched fire work at a parking lot.
  たまたま駐車場で花火を見ました。

 

I’ve started cleaning room again.
  再び部屋掃除を始めました。

No comments:

Post a Comment