Friday, April 29, 2016

29th Apr. Birthday 誕生日だぞ

Birthday
4月29日 誕生日だぞ

Today was my birthday. We went for a walk and
  今日は誕生日でした。散歩に行き、


bought breads at the nearest convenience store.
  最寄りのコンビニでパンを買いました。


Around noon, we visited the Tirol-no-mori Park. It takes us only 10 minutes from our house.
  昼頃、チロルの森へ出かけました。たった10分で着きます。


Chu-Chu Train.
  チューチュートレイン


This alpaca was a baby last time we visited here.
  前回訪れた時、このアルパカさんは赤ちゃんでした。



What a cute alpaca!
  かわいいアルパカさんです。


This sausage is one of special products.
  ソーセージは名物の一つです。

 
 

 
We joined an open-air ukulele concert of June, she is from Shiojiri city.
  塩尻出身のJuneさんのウクレレ野外コンサートを聴きました。


 
It was a nice musical performance.
  良い演奏でした。




Around 5 o’clock, we visited the Cannery Row restaurant.
  5時頃、キャナリー・ロウへ行きました。


We ate delicious dinner all we wanted.
  たらふく夕食を食べました。


They provide a birthday cake on guests’ birthday.
  お客さんの誕生日にはケーキを出してくれます。


Thanks to Tamami, I had a very nice birthday.
  Tamamiさんのおかげで良い誕生日でした。

The gas station knows I was born in April.
  ガソリンスタンドも4月生まれだと知ってくれています。

No comments:

Post a Comment