Saturday, April 9, 2016

9th Apr. Round Twice 2周だぞ

Round Twice
4月9日 2周だぞ



We walked around our house in the morning.
  朝、家の近所を散歩しました。



I moved to Suwa city and
  諏訪市へ移動し、


went around the lake Suwa twice, 20 miles.
  諏訪湖を2周しました。32kmです。


I could enjoy flower viewing at the same time.
  同時に花見も楽しめました。

 



Since I was very tired, I ate this Chinese noodles with garlic.
  とても疲れたのでラーメンをニンニク入りで食べました。



 

This is the restaurant I really wanted to come.
  来たいと思っていたラーメン屋です。


We cleaned our room at night.
  夜、家の掃除をしました。

No comments:

Post a Comment