Saturday, May 14, 2016

14th May. Replacement 付け替えだぞ

Replacement
5月14日 付け替えだぞ


We moved to Ina city and
  伊那へ移動して、


took a periodical medical check-up as usual.
  いつも通り定期検診を受けました。


Following that, we had lunch at Ina Park. We are going to save money from now.
  その後、伊那公園で昼食を食べました。これから節約に励みます。



This restaurant was closed down lately maybe because the owners were too old to continue working.
  ここ最近、この食堂は営業終了となりました。きっと店主が高齢になってしまったからでしょう。

I took away a ski carrier and then,
  スキーキャリアを取って、


put a bicycle carrier on the roof of my car.
  自転車キャリアを付けました。


We bought my new suit.
  新しいスーツを買いました。


After we had light meal, we enjoyed KARAOKE.
  軽い食事を済ませた後、カラオケを楽しみました。

No comments:

Post a Comment