Monday, May 16, 2016

16th May. Garlic Natto ニンニク納豆だぞ

Garlic Natto
5月16日 ニンニク納豆だぞ


I was cleaning the room until 2 AM last night. At last, I finished it.
  昨夜2時まで部屋の掃除をしていました。ついに終わりました。


It takes me 20 minutes to get to my work place and I decided to listen to an English radio program on my way.
  職場まで20分かかるので、英語ラジオを聞いて行くことにしました。

I do this new sports called squatball for the time being.
  スカットボールというニュースポーツをしばらくやります。


My handmade special equipment is working well.
  特製手作り装置は調子が良いです。


The brass band club of Matsumoto Daiichi High School visited our school and gave a concert.
  松本第一高校の吹奏楽部が来て、演奏会をしてくれました。


We danced together.
  一緒に踊りました。



We played basketball after school.
  放課後バスケです。



I invented my new recipe.
  新しいレシピを発明しました。


Garlic Natto~~~~Fantastic!!
  ニンニク納豆~!最高のコラボレーション!!!

No comments:

Post a Comment