Saturday, May 28, 2016

28th May. 8 YAMANEKO dolls 8体の山ネコだぞ

8 YAMANEKO dolls
5月28日 8体の山ネコだぞ

I made one YAMANEKO in the morning. This is the first YAMANEKO I made after we moved to Shiojiri city.
  朝山ネコ1体作りました。塩尻市へ引っ越してきて初めての山ネコです。
We moved to Ina city and had a periodical medical checkup.
  伊那で定期検診でした。
After lunch, once we moved back home and I made another 3 YAMANEKOs.
 昼食の後、家に一旦帰ってきて、山ネコをもう3体作りました。
We had Tamami’s birthday party at Cannery Row restaurant.
  キャナリー・ロウでTamamiさんの誕生日会を開きました。

Although we came here last month at my birthday party.
  先月、自分の誕生日会でも来たのですが、

They always serve great dish.
  いつも素晴らしい料理です。
We had a good time there.
  良い誕生日会でした。


Following that I made another 4 YAMANEKOs at night. It might be new my record.
  夜にもう4体の山ネコを作りました。新記録かもしれません。

No comments:

Post a Comment