Monday, May 30, 2016

30th May. Previous School 前任校だぞ

Previous School
5月30日 前任校だぞ
I worked as usual in the morning .
  朝、いつも通り働きました。

After school lunch, I moved to Ina city and met one student, one of my students moved to the other junior high school. We told our recent condition with each other.
  午後、長谷へ行き、旧クラスの子どもに会いました。一人だけ違う中学校へ行ったのでした。お互い近況を伝え合いました。
 
This school is next to my previous school. I used to go on my way every day.
  この学校は前の家の隣にあります。この自分専用道を毎日通ったのでした。
This is my very huge previous house.
  巨大な前に住んでいた家です。
I visited the median tectonic line park and
  中央構造線公園と
my jogging course.
  ジョギングコースを訪れました。
On the way back, I visited my previous school and gave YAMANEKO dolls to 4 teachers. Last time I was short of YAMANEKO. I gave No. 485 YAMANEKO to Satoko, No. 486 to Fumiko, No.487 to Masami
  山ネコNo.485をsatoko先生に、486をfumiko先生に、487をmasami先生に、




and No. 488 to Eisaku. Thank you for waiting.
  488をeisaku先生に渡しました。お待たせしました~。

No comments:

Post a Comment