Tuesday, May 31, 2016

31st May. School Bus スクールバスだぞ

School Bus
5月31日 スクールバスだぞ
Once I went to school and got onto a school bus. This bus goes around from school and picks students up to school.
  一旦学校へ行き、スクールバスに乗り込みました。このバスは周回して生徒を乗せていきます。
We put together parts of a ballpoint pen.
  ボールペンのパーツを組み立てました。
We sew a dust cloth a little.
  ぞうきんを少し縫いました。

After school I took a school bus again and dropped students off at their each bus stop.
  放課後、もう一度スクールバスに乗り、それぞれのバス停で降ろしていきました。
These are new knitting machines I bought.
  新しく買った編み物マシンです。

I hope it works well.
  うまく動いてほしいです。
This is the cheapest gas station near my house.
  最安ガソリンスタンドです。
Today’s dinner.
  今晩の夕食



At midnight, I succeeded to apply for the Suwa half marathon competition. It’s very popular in Nagano.
 夜の12時に大人気の諏訪湖マラソンに申し込みに成功しました。

No comments:

Post a Comment