Tuesday, May 3, 2016

3rd May. Toki Outlet 土岐アウトレットだぞ

Toki Outlet
5月3日 土岐アウトレットだぞ




We took an expressway and then
  高速道路に乗り、


moved to Toki city in Gifu prefecture.
  岐阜県の土岐市へ行きました。


Toki city has a big premium outlet mall.
  土岐市には大きなプレミアム・アウトレットがあります。

   

 

 

Toki city is famous for ceramic ware and its art.
  土岐市は陶磁器と、その芸術で有名です。


We enjoyed shopping.
  買い物を楽しんで、


I bought this cap for jogging.
  ジョギング用の帽子を買いました。


While we were in the shopping mall, one of baby’s head broke….Oh….
  買い物中に一体の赤ちゃんの頭が割れました。ゲゲ・・・


Around 6:30 we left Toki city.
  6時半頃土岐市を出ました。


We had a precious time.
  良い時間が過ごせました。

No comments:

Post a Comment