Wednesday, May 4, 2016

4th May. Reunion 再会だぞ

Reunion
5月4日 再会だぞ


Around 11 AM, the ALT teacher of my previous school, Rizu, and her husband, Jeiku, visited my house, then we went sightseeing to Matsumoto.
  11時頃、前任校のALTRizu先生とJeikuさんが我が家を訪れ、一緒に松本観光へ出かけました。


Here is Koubouyama-Kofun, an ancient tomb.
  弘法山古墳です。



Agatano-mori Park.
  県の森公園です。




 


After we ate lunch at Kanou restaurant,
  和食堂で昼ごはんを食べた後、




we visited Matsumoto-jou castle and
  松本城と

Kyuu-Kaichi-Gakkou, old school.
  旧開智学校へ行きました。


Everything seemed to be very new for them.
  すべてが新しいようでした。



Finally we visited Alps Park and
  最後にアルプス公園と



Jouyama Park, then saw a beautiful scenery from an observation deck.
  城山公園に行き、展望台からきれいな景色を見ました。


At my house, we had a takoyaki party..
  家でたこ焼きをしました。


It was delicious as usual.
  いつも通りおいしかったです。


At last, I gave No. 483 YAMANEKO to Jeiku and No.484 YAMANEKO to Rizu.
  終わりに山ネコNo.483をJeikuさんに、NO.484をRizu先生にあげました。


Thank you for visiting. Enjoy the rest of your time.
  来てくれてありがとうございました。残りの時間も楽しんでください!

No comments:

Post a Comment