Thursday, May 5, 2016

5th May. Tirol チロルだぞ


Tirol
5月5日 チロルだぞ


In the morning, I threw a lot of things, which I used about 5 to 20 years ago.
  朝、5年から20年程前に使っていた物をたくさん捨てました。



I’ve preserved them as a record of my trip for a long time, but I didn’t see it after the trip.
  旅行の記録として長い間保存しておいたのですが、その後見ることはありませんでした。ノルウェーとかでもらってきた物などはもう二度と手に入らないのですが、見ないんですね~


We sold some household effects at the reuse shop.
  スマイルサンタで家財を売りました。



Around 2 PM, we visited the Tirol no mori park. I came here last week for free and
  2時頃チロルの森に行きました。先週もただで入り、



this time, we received free ticket from Tamami’s mother.
  今回は無料券をTamamiさんの母からもらいました。地元は得です。






We had a good time until the park closed.
 閉園まで楽しみました。


This calf was born just last week.
  この子牛は先週生まれました。



On the way back, we visited Osaka Fair.
  帰りに大阪フェアーに行きました。


This is for Tamami’s mother and send this picture to my mother, hahaha…
  これはTamamiさんの母用で、大阪の母へはこの写真を送ります。

No comments:

Post a Comment