Friday, June 10, 2016

10th Jun. Osaka 大阪だぞ

Osaka
6月10日 大阪だぞ
 
After we played soccer,
  サッカーをした後、
 
 
we moved to the factory.
  工場を訪れ、
 
 
I watched my students taking on-the-job training.
  現場実習を受けている生徒を見に行きました。
 
 
In the evening, I took a leave and moved to a highway bus stop.
  午後年休を取り、高速のバス停へ行きました。
 
Because my bag was very heavy and it was very hot, I was very tired…
  荷物が重くて、とても暑かったので疲れました。
 
 
At a service area of highway, I found a miniature of my car and it costs only US1$. I bought two.
  高速のサービスエリアで、自分の車のトミカを見つけました。しかも100円だったので、2つ買いました。

 
I ate buckwheat noodles at Nagoya. Although it tasted very bad before, it taste good this time.
  名古屋でそばを食べました。以前はまずかったですが、今回はおいしかったです。
 

Around 9 PM, I got to Osaka and met my high school older member then had a drinking party.
  9時頃、大阪に着き、高校の先輩と飲み会をしました。
 
 
I meet Akihiro every year for the past 5 years and this time I gave No.490 YAMANEKO to him. He is an owner of grilled slices of meat restaurant. He put this YAMANEKO at his restaurant. Thank you!
  Akihiro先輩にはここ5年間会っています。今回は山ネコNo.490を渡しました。彼は焼肉店を営んでおりますので、山ネコを店に置いていただけるようです。よろしくお願いします。
 
Finally we visited my favorite thick white noodles restaurant. We had a very good time.
  最後にお気に入りのうどん屋へ行きました。楽しい時間でした。

No comments:

Post a Comment