Saturday, June 11, 2016

11th Jun. Old High-School Classmates 同級生だぞ

Old High-School Classmates
6月11日 同級生だぞ
I was writing blog in the morning at my aunt’s home.
  朝は伯母の家でブログを書いておりました。
Around noon, I visited my favorite thick white noodles restaurant.
  昼頃ぺこぺこうどんに行きました。
I will try to imitate this menu.
  このメニューの真似をしてみようと思います。
Following that I visited Osaka-jo Park and
  大阪城公園と

 
Q’s MALL shopping center
  Q’s MALLショッピングセンターに行きました。
This is hydrangeas in front of an aunt’s house.
  伯母の家の前のあじさいです。
This is my sister’s room.
  金持ち力持ちAkikoさんの部屋です。
I visited Hideo’s liquor shop and then
  Hideoさんのかわ井酒店を訪れ、
bought beer by the case. We exchanged our recent conditions.
  キリンラガーを1ケース買い、近況報告をし合いました。
After that I moved to Namba.
  難波に移動し、
We had a drinking party of a high school alumni.
  高校の同窓会飲み会を開きました。
I haven’t met most of them for 20 years.
  ほとんどの人たちと20年ぶりの再会でした。
This is our old classroom teacher.
  旧担任のkuriやんです。
Let’s come together one of these days.
 近いうちにまた集まりましょう。



On the way back, I ate my favorite Chinese noodles at Ohsho restaurant.
  帰りに王将でこってりラーメンを食べました。長野県にある王将はこのメニューがないので偽物です!

No comments:

Post a Comment