Sunday, June 12, 2016

12th Jun. OB・OG meeting OB・OG会だぞ

OBOG meeting
6月12日 OBOG会だぞ
Yesterday, I received the last achievement test, we did 20 years ago, from old classroom teacher. The mark was 46 of 100. Oh man!
  昨日、旧担任から20年前、最後のテストが返ってきました。100点満点中46点でした・・・なんてこった~!!
 
Since I got to my high school too early, I went out for sightseeing.
  高校に早く行き過ぎたので、観光に出かけました。
By chance, they had a sports day at my old junior high school.
  たまたま母校の池島中学で運動会をやっていました。
I looked back upon my junior high school life.
  中学時代を思い出しました。
At 10 AM, we started volleyball competition.
  10時にバレーボール大会を始めました。
It was my first time to play volleyball this year.
  今年バレーをするのは初めてでした。
I need more practice before the OB meeting.
  OB会の前にもっと練習しなければなりませんねぇ。
After volleyball competition, once I came back my parents’ home.
  一旦実家に帰りました。
Even if it was raining heavily, we don’t care about it, because this bicycle has an amazing equipment called Sasubei.
  どんなに激しく雨が降っていても、この自転車にはサスベェという特殊装置があるので大丈夫です。
At Fuse district, we had a drinking party.
  布施で飲み会でした。
We had a very good time. See you next year.
  楽しい時間でした。また来年~!
At the amusement place below Fuse railway station, I got this big stuffed animal, Ted.
  布施駅下のゲームコーナーで、大きなテッドを手に入れました。
This is a souvenir for Tamami.
  Tamamiさんへのお土産です。

No comments:

Post a Comment