Monday, June 13, 2016

13th Jun. Souvenir お土産だぞ

Souvenir
6月13日 お土産だぞ


I visited the Minami district to buy souvenir.
 土産を買いにミナミへ行きました。


Because it was weekday, there are a few people here.
  大阪でも平日には、この通りほんの少しの人しかいません。


I bought these souvenirs.
  これらを買いました。「面白い恋人」! 昔、「白塗りの濃い人」っていうのがけどなぁ・・・


At Macchamachi district I bought this presents for Sousuke, who is a neighbor of my aunt and turned 6 years old the day before yesterday.
  松屋町筋で先日6歳になった近所のsousuke君にプレゼントを買いました。





Here is Namba no miya palace related to Zenkoji-temple in Nagano.
  長野の善光寺と関係している難波の宮です。




After I ate my favorite noodles.
  いつものうどんを食べた後、



In the evening, I took a limited express
  夕方、近鉄アーバンライナーと



and highway bus.
  バスで帰りました。


I am deeply grateful to you for your kindness.
  今回もお世話になりました~。

No comments:

Post a Comment