Saturday, June 25, 2016

25th Jun. Grilled Slices of Meat 焼肉だぞ

Grilled Slices of Meat
6月25日 焼肉だぞ




We visited Suwa city and
  諏訪へ行き、



jogged around the lake Suwa.
  諏訪湖を一周しました。



I haven’t done 10 miles jog for 3 weeks.
  3週間ぶりの16kmジョギングです。


We saw geyser.
  間欠泉を見ました。


 
Following that we ate MacDonald’s.
  マクドナルドを食べました。


We bought birthday presents for Tamami’s mother.
  Tamamiさんのお母さんへ誕生日プレゼントを買いました。


I bought my favorite soft drink.
  お気に入りのジュースを買いました。



Inca Kola
  インカコーラ~!




In the evening, we visited Yakiniku-Bancho restaurant and
 夕方に焼肉番長で、


 

enjoyed grilled slices of meat party and birthday party.
  焼肉会と誕生日会を楽しみました。

No comments:

Post a Comment