Sunday, June 26, 2016

26th Jun. At least 5 dogs 最低5匹だぞ

At least 5 dogs
6月26日 最低5匹だぞ
 
I made thick white noodles bound together with eggs but
  卵とじうどんを作りましたが、
I couldn’t make it well. Maybe next time.
  うまく作れませんでした。次回は!!
I jogged around Tamami’s parents’ house
  実家付近を走りました。
I met the dog. Maybe this dog used to be a puppy last winter.
  犬に会いました。冬は子犬だった子だと思います。
There is the bridge I pass by car every day on the way to my workplace.
  この橋は毎日職場に向かう時に渡る橋です。
On the way back, I saw the owner taking two dogs for a walk.
  帰りに、オーナーが2匹の犬を散歩に連れていくのを見ました。

I saw 3 dogs in doghouses.
  3匹が犬小屋にいました。

In short, there are at least 5 dogs.
  最低5匹はいるということですね~。

We wandered around Matsumoto city.
  松本市を徘徊しました~。


I made YAMANEKO doll at night.
  夜山ネコを作りました。

No comments:

Post a Comment