Saturday, June 4, 2016

4th Jun. 2 Sports Days 2つの運動会だぞ

2 Sports Days
6月4日 2つの運動会だぞ
First of all, I visited Tamami’s school to watch a sports day.
  まずTamamiさんの運動会を見に行きました。
She was doing well.
  よくやっておりました。
Around 11 AM, I arrived at my former school to watch a sports day.
  11時頃、前任校に着き運動会を見ました。
 
They were doing well.
  よくがんばっていました。
Especially coordinated group gymnastics is pretty good.
  特に組体操が素晴らしかったです。
I looked back upon last year. Time really flies.
  去年を思い出しました。時間が経つのは早いですね~。
After sports days, I wrote blog at a super market to kill time.
  運動会の後、暇つぶしにスーパーでブログを書きました。

We had a drinking party until midnight.
  深夜まで飲み会でした。



I gave No. 489 YAMANEKO to the deputy principal Katsutoshi.
 山ネコNo.489を教頭のKatsutoshi先生に渡しました。お待たせしました。

No comments:

Post a Comment