Monday, June 6, 2016

6th Jun. Take a look 下見だぞ

Take a look
6月6日 下見だぞ

We made beadwork eagerly.
  一生懸命ビーズ細工を作りました。
I read the big picture book for my students.
  子ども達に巨大絵本を読みました。

We enjoyed a folk dance.
  フォークダンスを楽しみました。

After I came back home, I went out to
  家に帰って、外出しました。
take a look at a highway bus stop.
  高速バス乗り場の下見に行きました。
I’m going back to Osaka by bus this weekend.
  今週末バスで大阪へ行きます。

I confirmed that it takes 25 minutes on foot from my house.
  家から徒歩25分だとわかりました。



There is a famous park near my house.
  有名な公園が近くにあります。

No comments:

Post a Comment